Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Förevigade en viol (på "order" av mamma) innan jag fick köra över dem med gräsklipparen.
 

Bilagor

  • viol400.jpg
    viol400.jpg
    82.1 KB · Visningar: 729
I väntan på fåglarna så finns det många möjligheter att nyttja runt omkring..
700mm,
MVH Niclas,
 

Bilagor

  • blom04-liiiten.jpg
    blom04-liiiten.jpg
    24.6 KB · Visningar: 709
Nån som kan säga vilken slags trut det är?
(Fotad idag vid Stockholms ström).
 

Bilagor

  • dsc_3516-02.jpg
    dsc_3516-02.jpg
    31.8 KB · Visningar: 573
Gårdagens bästa... har inte haft tid för fotografering idag tyvärr.
 

Bilagor

  • slutet_liten.jpg
    slutet_liten.jpg
    75 KB · Visningar: 500
Idag provar jag med en bild som kanske är för rörig (en hundloka tror jag det är) ...
 

Bilagor

  • hundloka_060607_400.jpg
    hundloka_060607_400.jpg
    80.2 KB · Visningar: 503
Skogsstjärna

En liten tuva med skogsstjärnor får bli mitt bidrag idag.
 

Bilagor

  • skogsstjärna.02jpg.jpg
    skogsstjärna.02jpg.jpg
    78.8 KB · Visningar: 441
Lite läskande limegrönt kanske?
Blanda med vitt vin så blir det en sval sommardrink.
 

Bilagor

  • smörblomma1400.jpg
    smörblomma1400.jpg
    51.2 KB · Visningar: 436
Kan nån komma och rädda mig ifrån min familj så jag också hinner ut och fota... såg till min fasa igår att liljekonvaljerna börjar försvinna och jag har inte varit ute med kameran på snart två veckor.. *snyft*

Det är skolutflykter, grillkvällar, föräldrarträffar, you name it.. fotbollsmatcher, riduppvisningar... släktträffar..

Jag blir gaaaalen snart :)
 
ulricahdesign skrev:
Kan nån komma och rädda mig ifrån min familj så jag också hinner ut och fota... såg till min fasa igår att liljekonvaljerna börjar försvinna och jag har inte varit ute med kameran på snart två veckor.. *snyft*

Det är skolutflykter, grillkvällar, föräldrarträffar, you name it.. fotbollsmatcher, riduppvisningar... släktträffar..

Jag blir gaaaalen snart :)

Ta semester och sätt dej på tåget hit... :eek:)
Här finns inga förpliktelser av de slag som du nämner. ;o))
Och du kan bara änga dej åt fotografering hela dagarna.
 
ulricahdesign skrev:
Kan nån komma och rädda mig ifrån min familj så jag också hinner ut och fota... såg till min fasa igår att liljekonvaljerna börjar försvinna och jag har inte varit ute med kameran på snart två veckor.. *snyft*

Det är skolutflykter, grillkvällar, föräldrarträffar, you name it.. fotbollsmatcher, riduppvisningar... släktträffar..

Jag blir gaaaalen snart :)

Ojojoj 2 veckor!!
Och jag som är irriterad över att min familj ska släpa med mig till Stockholm Fre-Lör.
I dina skor hade jag bara dragit ut nån förmiddag innan nån hinner vakna. Ingen mobiltelefon.
RESPEKT!
 
Midhrafn skrev:
Ojojoj 2 veckor!!
Och jag som är irriterad över att min familj ska släpa med mig till Stockholm Fre-Lör.
I dina skor hade jag bara dragit ut nån förmiddag innan nån hinner vakna. Ingen mobiltelefon.
RESPEKT!

Hehe... förmiddag? Vad är det för nåt? Ahhh.. det är dom där timmarna när man sitter på jobbet med näsan insjunken i ekonomiprojekt som ska ros iland före semestrarna.. :)

Jag har insett att om jag vill fota en sväng varje dag så får jag antingen kliva upp fyra på morgonen eller ge mig ut efter tio på kvällarna... dags att börja ta anabola eller nåt ... *suck*
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.