Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Här är en bild som jag tog ikväll när jag egentligen passade på något helt annat...

Mvh
Maverick

Bilagor

• fs_forum_pict5139.jpg
    fs_forum_pict5139.jpg
    52.1 KB · Visningar: 1,327
Detta var vad jag egentligen ville få bra på bild, men det var ju inte så lätt när det solen var borta...

Mvh
Maverick

Bilagor

• fs_-forum_pict5154.jpg
    fs_-forum_pict5154.jpg
    54 KB · Visningar: 1,314
Gav mig ut för att leta ormar men som vanligt fastnade jag bland blommorna. Hittade en snok också men det blev inte så bra bilder.

Bilagor

• vårlök1.1400.jpg
    vårlök1.1400.jpg
    54 KB · Visningar: 1,265
När jag kollade noggrannare på dagens bilder insåg jag att jag ljög i mitt förra inlägg. Den här versionen av samma blommor som i den förra bilden (vad är det förresten för blomma?), tycker jag är bättre.

Större bild på http://www.pbase.com/image/59252574/original.jpg

Bilagor

• blue_flower_060426_400.jpg
    blue_flower_060426_400.jpg
    46.9 KB · Visningar: 1,229
Fråga

Vill någon tala om hur gör jag för att visa bilder jag tagit ute i naturen, vart går jag för att göra detta och hur

Hej igen Martin
bocken stod utanför vår terass,om du kollar mitt album "mixad kompott" så kanske dä är samma bock som ifjol

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar