Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ramstacity skrev:
Jag vet inte vad den heter. Men det var en mycket bra bild med skarp skärpa Mvh Kjelle
Tack så jättemycket Kjell.
Efter lite letande så hittade jag vad den heter.
Pärlgräsfjäril (Coenonympha arcania)

mvh/Ove

ja, ja... du är då aldrig nöjd ;0)))

24 timmar kvar till avfärd. Det blev mer i ryggan än jag först hade tänkt (grabben tar ett extra hus på eget initiativ, men den får han bära ;0))

mvh/Ove

Vevo skrev:
- - - 24 timmar kvar till avfärd. Det blev mer i ryggan än jag först hade tänkt (grabben tar ett extra hus på eget initiativ, men den får han bära ;0)) - - -
Jag ser fram emot att få se alla bilder du tar under semestern, men du vet väl att barnarbete är förbjudet. Bär din egen fotoutrustning, o du late man! ;o)))

Sans skrev:
Jag ser fram emot att få se alla bilder du tar under semestern, men du vet väl att barnarbete är förbjudet. Bär din egen fotoutrustning, o du late man! ;o)))

Under min semester förra veckan fick tonårssonen allt som oftast släpa på min 300/2,8 ;)

*skrattar*

Är det någon som lyckats fånga latoxen på bild?
De ska ju vara rätt vanliga har jag hört! ;o)

Snyggt Monica.
Här ser man verkligen hur liten den egentligen är.
Jag plåtade likadana blommor igår, så du kanske kan hjälpa mig med vad de heter.

mvh/Ove

Den får inte vara större än 400px X 400px
max 102400 bytes

mvh/Ove

Bilagor

• fil.jpg
    fil.jpg
    35.5 KB · Visningar: 371
Häftigt Arne!

Skulle vilja ha lite mer kontrast bara.. har du fotat den med 100-400 gluggen eller nåt macro?

/ Mange

Tack Magnus. Kontrasten kanske kan bero på att jag inte konverterade till RGB, håller med dig.

Den är tagen med Sigma 150/2.8 macro plus en mellanring.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar