Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Dagens bästa naturbild!
- Trådstartare PeBro
- Start datum
Arleklint
Aktiv medlem
AFE skrev:
Jag har ju redan postat en, men jag hoppas att ni inte tar illa upp om jag lägger in en till som jag inte vet om jag ska behålla eller inte.
Stor variant finns här , och om ni kollar på den syns det tydligt att jag missat skärpan. Tycker ni det är för störande, eller duger den något till ändå?
Den funkar bra tycker jag, men jag störs lite av den vita blomman till vänster. Men det är jag det.
afe
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Den funkar bra tycker jag, men jag störs lite av den vita blomman till vänster. Men det är jag det.
Jag håller nog med, fast tyvärr tycker jag inte det blev så snyggt att beskära bort den ur bilden - då hade det nog varit bättre att beskära den ur verkligheten
Idag petar jag in en fågel här, trots att jag postat den i en fågeltråd också. Eftersom fåglar som motiv är något relativt nytt för mig blir det en hel del såna just nu, och det är kul att höra hur de kan göras bättre.
En större variant av sparven finns här .
Bilagor
layman
Aktiv medlem
Möte
För bara några veckor sedan jagade rävarna gärna hungriga och försvagade rådjur. Och nu?
Den dräktiga rågeten visade ingen som helst rädsla - utan gick helt enkelt fram till räven för att få en bättre titt. Hennes fjolårsungar larmade dock och försvann upp i skogen.
Taget med 300/2.8 - handhållet - på alldeles för långt håll Men skulle jag första ha fällt ut stativet så hade ju ögonblicket varit förbi...
För bara några veckor sedan jagade rävarna gärna hungriga och försvagade rådjur. Och nu?
Den dräktiga rågeten visade ingen som helst rädsla - utan gick helt enkelt fram till räven för att få en bättre titt. Hennes fjolårsungar larmade dock och försvann upp i skogen.
Taget med 300/2.8 - handhållet - på alldeles för långt håll Men skulle jag första ha fällt ut stativet så hade ju ögonblicket varit förbi...
Bilagor
ulricahdesign
Aktiv medlem
Re: Möte
Ett mycket fint ögonblick!!
Så härligt att få se detta, Thomas
Och så härligt att få se dig igen!!
layman skrev:
Ett mycket fint ögonblick!!
Så härligt att få se detta, Thomas
Och så härligt att få se dig igen!!
Newman75
Aktiv medlem
Så vackert så man blir tårögd!layman skrev:
kameraroffe
Aktiv medlem
Sushan
Avslutat medlemskap
En vacker spegling av anden! Undrar om inte bara själva speglingen skulle fungera som bild också. )kameraroffe skrev:
anden som speglas i vattnet
:: Susanne ::
afe
Aktiv medlem
Idag provar jag med något abstrakt som definitivt gör sig bättre i större format.
Bilagor
kameraroffe
Aktiv medlem
du har så rätt, skuggade övre delen och det funkade
Sushan
Avslutat medlemskap
Jag tror att 'blomjäkeln' sitter på ett magnoliaträd. )Maverick skrev:
Ähh, det blev en blomjäkel till. Fast den här sitter på ett träd av nått slag.
Galdr
Aktiv medlem
Det känns lite som "one in a million" ungefär... Vilket ögonblick!
layman skrev:
Det känns lite som "one in a million" ungefär... Vilket ögonblick!
Midhrafn
Aktiv medlem
Efter att ha suttit blöt om fötterna och frysen på den plats jag noterat som strategiskt bra vid gårdagens obs av den bruna kärrhöken, i två och halv timme var jag tvungen att ge mig av hemåt. Hade iofs gärna suttit längre men lovat komma hem i skaplig tid (dummer). Självklart dyker den upp när jag är halvvägs över sjön och nästan hovrar sig förbi den plats jag stått. Ååååhhh så denna väldigt delförstorade bild får bli min dagens bild. Skönt att skriva av sig lite.