Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Dagens bästa makrobild
- Trådstartare Sushan
- Start datum
Sushan
Avslutat medlemskap
Lilja, forever..
1D Mk III, Sigma 150/2,8 macro, frihand
/Arne
holmbo
Aktiv medlem
Hur lyckades du fota det där?
Flugor brukar ju sticka så fort man kommer nära..
Den sorten sitter still när den äter om man inte gör några hastiga rörelser. Jag försökte byta vinkel för att få bättre skärpa på huvudet, men det blev för mycket. (Pentax K10D, Tamron 90/2.8 @4.0)
//Lars
Tonyeagle
Aktiv medlem
Ängsringspinnare
Här är en bild från en av juli månads nattexpeditioner. Det är en ängsringspinnare i porträttpose! Fler bilder på insekter och fåglar mm under månadens bilder på www.naturreportage.se . (min hemsida)
Här är en bild från en av juli månads nattexpeditioner. Det är en ängsringspinnare i porträttpose! Fler bilder på insekter och fåglar mm under månadens bilder på www.naturreportage.se . (min hemsida)
Bilagor
Jonatan96
Aktiv medlem
Mycket fin! Kommer du ihåg vad du hade för inställningar på blixten?
Mvh
Tonyeagle
Aktiv medlem
manuellt
Då blixten är en gammal Sunpak ringblixt kör jag manuellt med tejpade kontakter (för att få blixten att utlösa i huvudtaget). Hade 1/8 eller 1/16 dels effekt inställd.
Mycket fin! Kommer du ihåg vad du hade för inställningar på blixten?
Mvh
Då blixten är en gammal Sunpak ringblixt kör jag manuellt med tejpade kontakter (för att få blixten att utlösa i huvudtaget). Hade 1/8 eller 1/16 dels effekt inställd.
lofling
Aktiv medlem
blåsippa
Snygg och enkel!
lofling
Aktiv medlem
jag tror jag gissat rätt namn på blomman.
Canon Powershot A710IS
Det är helt klart inte en krokus. Jag tror det är vintergäck.
Bilagor
StefanGustafsson
Avslutat medlemskap
SaraBrorsson
Ny medlem
LisaOlsson
Medlem
Jonatan96
Aktiv medlem
5DMkII + Tamron 90mm
Riktigt snyggt foto!