Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
D90 i lager?
- Trådstartare KoDanne
- Start datum
MaagnusJ
Aktiv medlem
Har sett den i lager på MediaMarkt i Malmö för en dryg vecka sedan. Vilket du inte har nytta av. Väntar själv på en ett D90 18-200 kit från Dustin home, som också verkar dröja.
Kollade på prisjakt. Hegethorns Foto verkar ha den i lager, billigast i lager som jag skulle lita på. Jag känner en som brukar handla där utan problem.
Kollade på prisjakt. Hegethorns Foto verkar ha den i lager, billigast i lager som jag skulle lita på. Jag känner en som brukar handla där utan problem.
Miffox
Aktiv medlem
Någon som vet var man kan hitta en D90 med 18-105 (ny) stått i kö nu så pass länge att jag börjat lessna, tyvärr håller fotobutikerna på att försvinna så här i Gävle finns det inga kameror iaf. Så... någon som vet var jag kan hitta en 90? tacksam för hjälp.
NiDanne
Jaa har du lust att åka några mil så tror jag de har ilager i borlänge på polyfoto(där du bara behöver pröjsa 500 spänn extra för att få med ett bg) sen borde du väll kunna beställa nån nätbutik som har den inne ? kika på prisjakt.nu efter butiker som har den inne
KoDanne
Avslutat medlemskap
Men VILKET FORUM!!!
Det är sjukt hur blint man förlitar sig på internet... Här har man stått i kö i 3 v hos cyberphoto också har kameran funnits 5 min från hemmet hela tiden...
Så tack för att ni plockade bort skygglapparna, nu sitter jag här med en 90 jag också Första reflektionen, den är lite "flickigare" än D70s som kändes robustare o lite manligare än denna "fjupp". Kanske skulle ha valt 300:n i stället iaf
///
PS hittade den mkt riktigt på Expert i Gävle
Det är sjukt hur blint man förlitar sig på internet... Här har man stått i kö i 3 v hos cyberphoto också har kameran funnits 5 min från hemmet hela tiden...
Så tack för att ni plockade bort skygglapparna, nu sitter jag här med en 90 jag också Första reflektionen, den är lite "flickigare" än D70s som kändes robustare o lite manligare än denna "fjupp". Kanske skulle ha valt 300:n i stället iaf
///
Kidcrash
Avslutat medlemskap
///
Ursäkta, men hur kan en kamera vara flickig eller pojkig? Trodde att det var en kamera..
Lucanus
Aktiv medlem
Ursäkta, men hur kan en kamera vara flickig eller pojkig? Trodde att det var en kamera..
Flickig eller pojkig??? Det är väl en subjektiv och högst personlig bedömning. Någon ser inte skillnad, en annan tycker det är så. Jag själv gick till en fotoaffär för att köpa en D90. När jag testade den tyckte jag den kändes något feminint. När jag lämnade affären hade jag i näven en högst maskulin D300!
//Stanislav Snäll
KoDanne
Avslutat medlemskap
Om den är nätt byggd
Som denna till exempel, passar den förmodligen ett par kvinnohänder bättre, dom brukar ha lite nättare händer (iaf i Gävle).
70án hanterade man med ett fast handgrepp, denna står man lixom o håller i med fingertopparna typ som om att man just skall till att hugga in på en tacos.
O tycker man det ser manligt ut så fine.
(o alla trökjönsar, läs med glimten i ögat) Är ju så klart nöjd med min tjejkamera.
Som denna till exempel, passar den förmodligen ett par kvinnohänder bättre, dom brukar ha lite nättare händer (iaf i Gävle).
70án hanterade man med ett fast handgrepp, denna står man lixom o håller i med fingertopparna typ som om att man just skall till att hugga in på en tacos.
O tycker man det ser manligt ut så fine.
(o alla trökjönsar, läs med glimten i ögat) Är ju så klart nöjd med min tjejkamera.