SixBySix
Aktiv medlem
Verkar hur som helst vara en grym kamera. Klämde lite på en på Scandinavian. Och skitbra av Nikon att de erbjuder båda alternativ, med eller utan AA. Känns dock lite spontant att vanliga modellen kommer passa de flesta bäst, medan 800e blir ett lyft för naturfotografer t ex, och där helt klart är i samma liga som mellanformat. Detaljupplösningsförmågan är ju sjukt bra.
Men då ännu roligare att se att vanliga 800 faktiskt inte tappar så väldigt mycket i jämförelse. Synbart, ja absolut. Men i de flesta fall inte av någon stor betydelse i min mening. Oj vad jag vill ha en D800
Schyst av trådstartaren att lägga upp dessa bilder. De har gjort det enkelt för mig att välja, för det fall att jag skulle ha råd snart någon gång
Men då ännu roligare att se att vanliga 800 faktiskt inte tappar så väldigt mycket i jämförelse. Synbart, ja absolut. Men i de flesta fall inte av någon stor betydelse i min mening. Oj vad jag vill ha en D800
Schyst av trådstartaren att lägga upp dessa bilder. De har gjort det enkelt för mig att välja, för det fall att jag skulle ha råd snart någon gång