Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
D2x Demodagar
- Trådstartare picturethis.se
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
mipert skrev:
Jag skall titta lite på kameran i Malmö, den 10:e.
Vore trevligt om malmöfolket kunde stråla samman den kvällen.
Jag får väl räkna mig till Malmöfolket, då jag bott 4 år på Kirseberg..
Får väl se om de släpper in mig...
AnWi
Aktiv medlem
Calle S skrev:
Nån som ska till Linköping och kolla?
Kollade själv så fort jag skrivit min nu raderade fråga.
Tycker bara datumet låter ruskigt bekant...
Får jag bara chansen så skall jag dit. Mycket intressant.
Nu är jag anmäld...
/AnWi
Senast ändrad:
Vilket datum är det i Link? Jag har ju iofs redan pillat en del med D2x, men ändå...!AnWi skrev:
Kollade själv så fort jag skrivit min nu raderade fråga.
Tycker bara datumet låter ruskigt bekant...
Får jag bara chansen så skall jag dit. Mycket intressant.
Zepofan
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Jag får väl räkna mig till Malmöfolket, då jag bott 4 år på Kirseberg..
Aha...en "backapåg"...
Osquar
Aktiv medlem
Förutom jäkligt goa bilder och utskrifter(!!!), så var det rätt så nice med Nikons special-erbjudande av Coolwalkern; 2200 + moms. Faktiskt halva priset!
Har under ett halvår gått och våndat mellan att skaffa ett lagringsmedia med bildskärm för ca 5 lapp eller utan skärm för ca 2500. Å så dyker då detta tillfälle upp. Sic!
Oscar
Har under ett halvår gått och våndat mellan att skaffa ett lagringsmedia med bildskärm för ca 5 lapp eller utan skärm för ca 2500. Å så dyker då detta tillfälle upp. Sic!
Oscar
MikeTheBike
Aktiv medlem
Nikons special-erbjudande av Coolwalkern; 2200 + moms.
[/B]
2.200:- för Coolwalkern! Du menar att man kan köpa den på plats under demon?
AnWi
Aktiv medlem
Calle S skrev:
Vilket datum är det i Link? Jag har ju iofs redan pillat en del med D2x, men ändå...!
Det började med att jag "ställde frågan" till dej. Sedan såg jag länken till Nikon Tour ett par inlägg högre upp. Jag redigerade då mitt inlägg.
Linköping 23 mars
Filmstaden
Ågatan 39
19:00 - 20:30
/AnWi
Osquar
Aktiv medlem
MikeTheBike skrev:
2.200:- för Coolwalkern! Du menar att man kan köpa den på plats under demon?
2200 + moms (2750), ja. Man kan inte köpa på plats, men väl skriva upp sig på en lista. Denna lista stämms sedan av mot det samtal som din lokala fotohandlare ringer till Nikon (när du kommer dit för att köpa Mr Walker).
Så fattade jag saken. Ska själv till Kameradoktorn (Sthlm) nu och hämta/pröjsa min Walker.
Lycka Till!
Oscar
Piscovery
Aktiv medlem
Calle S skrev:
Nån som ska till Linköping och kolla?
Jag tänkte gå på visningen i Linköping.
Ok. Kanske samåkning? Jag jobbar ju lite rörigt, men det skulle vara kul å träffas igen. Det var väl ett tag sedan?Piscovery skrev:
Jag tänkte gå på visningen i Linköping.
Den är ruskigt snygg. Men Archosen börjar kännas mer och mer vettig...men jag har inte råd, prioriterar resa, och efter det kommer glugg-inköp...mipert skrev:
jaja, halva priset, vem vill ha så billiga saker?
Typiskt mig, köper alltid prylar för fullpris dagen innan nästa version kommer.
Piscovery
Aktiv medlem
Calle S skrev:
Ok. Kanske samåkning? Jag jobbar ju lite rörigt, men det skulle vara kul å träffas igen. Det var väl ett tag sedan?
Visst det vore trevligt att träffas, det var länge sedan. Om du är i stan så kan vi samåka med min bil. Vi kan höras av när det närmar sig.
AnWi
Aktiv medlem
Piscovery skrev:
Visst det vore trevligt att träffas, det var länge sedan. Om du är i stan så kan vi samåka med min bil. Vi kan höras av när det närmar sig.
Finns det en chans att åka med? Känns lite onödigt att sitta ensam i en bil t.o.r. Linköping.
/AnWi
Piscovery
Aktiv medlem
AnWi skrev:
Finns det en chans att åka med? Känns lite onödigt att sitta ensam i en bil t.o.r. Linköping.
/AnWi
Javisst det skall inte vara några problem.
Ok, vi kan höras dagarna innan.Piscovery skrev: