Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

D2x ägare eller spekulanter på dylik..

Produkter
(logga in för att koppla)

adsten

Aktiv medlem
Hej!

Isamband med att jag fick en reklamkalender från Nikon med bilder tagna med D2x. Så hänvisade de till en sidan på nätet som jag besökt för länge sedan.

Om man nu vill se vad andra tycker om denna kamera i still- och rörlig bild så kan ni besöka

(www.nikond2xpro.com)

Det är ju en reklam sida så ni får ju ta det för vad det är. Fanns dock några biler som kan inspirera oavsett vilket system man använder.

God fortsättning på er!

Jag fick hålla i en D2x för första gången idag.

En tjej var och fotade på tävlingsplatsen där jag var...och milde himmel...tyst...och vilken autofokus.ZAPP så satt den bara där...jösses...min D50 kändes som en leksak i jämförelse...

Jag får hoppas dom kommer ut på bengagnatmarknaden snart för dom är fortfarande VÄL dyra även om pengar inte spelade nån roll just DÅ, när jag stod och höll i mästerverket...

Gip skrev:
Jag fick hålla i en D2x för första gången idag.

En tjej var och fotade på tävlingsplatsen där jag var...och milde himmel...tyst...och vilken autofokus.ZAPP så satt den bara där...jösses...min D50 kändes som en leksak i jämförelse...

Jag får hoppas dom kommer ut på bengagnatmarknaden snart för dom är fortfarande VÄL dyra även om pengar inte spelade nån roll just DÅ, när jag stod och höll i mästerverket...

He he, jo den är otroligt beroende framkallande :)

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto