Annons

D200 Firmware Uppdatering 2.00

Produkter
(logga in för att koppla)
elohim skrev:
Nikon D200 Firmware Update 2.0.0

* Image authentication item has been added to the setup menu. The optional Image Authentication software is required to authenticate images.

* A Wireless transmitter item has been added to the setup menu. This item is available only when the optional Wireless Transmitter WT-3 is connected to the camera.

enl.
http://www.slrtoday.com/articles/56...ate-200-for-D200-D2X-and-D2H-dSLRs/Page1.html

Är det verkligen så?
Detta tolkade jag som vad som hade hänt sedan v1.99 (ja, eller vad den sista v1.x hette).
Har det alltså inte kommit ut någon firmware mellan 1.0 och 2.0 för D200?


/Peter
 
Peter Segerdahl skrev:
Är det verkligen så?
Detta tolkade jag som vad som hade hänt sedan v1.99 (ja, eller vad den sista v1.x hette).
Har det alltså inte kommit ut någon firmware mellan 1.0 och 2.0 för D200?


/Peter

Har aldrig hört talas om 1.99. Jag hade 1.0 på min när jag köpte den i november förra året, och har nu 2.0.0 vilket mig veteligen är den senaste.
 
elohim skrev:
Har aldrig hört talas om 1.99. Jag hade 1.0 på min när jag köpte den i november förra året, och har nu 2.0.0 vilket mig veteligen är den senaste.

Ehh, jag menade inte bokstavligen v1.99, utan någon version (1.x) mellan v1.0 och den sista v1.x versionen, alltså innan v2.0.

Att v2.0 är senaste råder det ingen tvekan om och jag har oxå v1.0 i min (och jag köpte i slutet på dec), men eftersom elektronik nästan alltid levereras med gamla firmware så det säger inte så mkt om det släpptes någon version mellan 1.0 och 2.0 och vad de versionerna då innehöll för fixar.
Så frågan var alltså om det kom några versioner mellan 1.0 och 2.0 och isf vilka fixar som var gjorda i de versionerna.


/Peter
 
Vad jag vet har bara en uppdatering släppts, dvs 2.00 och den kom i samband med att en uppdaterad version av ev Nikons proffskameror släpptes (minns inte vilken modell)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.