tack, för svar Max !
testade idag, lovade komma tillbaks när jag testat, även om jag inte använde på fotosession, så fick jag lite hum om hur det funkade.
först så generellt för att va ett elverk är det riktigt litet & lätt och smidigt att bära med sig, det är också rätt tyst, låter närma men går man 20m så är det betydligt mindre..
styrkemässigt, är jag också nöjd, kommer inte va några problem att använda effefktmaskiner eller bara använda blixt, dock så blev det lite mixat, ena blixten blev det överladdat både på låg och hög, det stannade inte men blinkade till, tror inte den funkar så bra ihop med elverket, att elverket inte skulle orka med bara en blixt på lägsta(12-30W) tror jag inte på..det gör till och med min ups utan att klaga..kan tilläggas att blixtarna inte varit bästa kvaliten, båda har tappat reglage knappen för styrkan & reglaget för byta tillbehör har nästan fastnat. men fortfarande nöjd & glad att jag köpte detta paket, eftersom det är samma ljus och mycket pengar över till annat.
den andra blixten funkade helt utan varningar, både låg & på 400w, tyvär testat jag inte med min 3 blixt ihop..dock körde jag denna blixt och med rökmaskinen, funkade som det skulle, fast grejen här är ju att att rökmaskinen värmer upp sen drar nästan ingenting & har man rökmaskin så tar man ju ändå bild när den är uppladdad.
det va det som var det viktigaste för mig att jag kunde använda 1blixt på max(eller 2 på låg) kombinerat med rökmaskinen..
nästa köp är höghastighetfläkt/vindmaskin