Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cyberphoto.se bjuder på extra

Produkter
(logga in för att koppla)
Stöd din lokala tandläkare, handla hos Cyber Photo!

Lika nyfiken på paketets innehåll, lika nyfiken är jag på "vilken sort denna gång"?

Att ingen annan har nappat på idén / Jan-Olof (som föredrar Snickers)

Här hemma har frun i huset upptäckt hur det ligger till och så fort en paket från Cyberphoto dyker upp så länsar hon den på choklad och lämnar resten åt mig.

Fast jag brukar inte vara besviken, alltid kul att få hem en ny pryl. Och dessutom gnäller hon inte så mycket över inköpet när hon får sin chokladbit. ;)

Men vänta nu här lite... Menar ni att ni får kameraprylar tillsammans med chokladen?

Nu börjar jag förstå var alla prylarna på mitt skrivbord kommer ifrån....

Bilagor

• utrustning.jpg
    utrustning.jpg
    88.8 KB · Visningar: 300
Blev nästan lite besviken över att jag inte fick någon choklad från dem när jag köpte min systemkamera för ett litet tag sedan. Men å andra sidan så fick jag ju choklad när jag köpte min videokamera där för ett par år sedan.

Fast anledningen till att jag handlade där igen var väl inte främst chokladen (som jag ju inte fick..) utan att de skötte servicen så bra när jag fick problem med videokameran. Och så hade de dessutom en blixt-på-köpet kampanj just då till systemkameran.

Chokladskämt

Fråga: Jobbar din pappa på Marabou ?

Svar: Japp

Okej, den var gammal.....

:p

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar