Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Cyberphoto.se bjuder på extra
- Trådstartare Werzion
- Start datum
Eeros
Aktiv medlem
Här hemma har frun i huset upptäckt hur det ligger till och så fort en paket från Cyberphoto dyker upp så länsar hon den på choklad och lämnar resten åt mig.
Fast jag brukar inte vara besviken, alltid kul att få hem en ny pryl. Och dessutom gnäller hon inte så mycket över inköpet när hon får sin chokladbit.
Fast jag brukar inte vara besviken, alltid kul att få hem en ny pryl. Och dessutom gnäller hon inte så mycket över inköpet när hon får sin chokladbit.
LeffeHP
Aktiv medlem
Men vänta nu här lite... Menar ni att ni får kameraprylar tillsammans med chokladen?
Nu börjar jag förstå var alla prylarna på mitt skrivbord kommer ifrån....
Jag skickar över några chokladbitar så kan Du skicka prylarna till mig!
/L
Nicklas_gbg
Medlem
Blev nästan lite besviken över att jag inte fick någon choklad från dem när jag köpte min systemkamera för ett litet tag sedan. Men å andra sidan så fick jag ju choklad när jag köpte min videokamera där för ett par år sedan.
Fast anledningen till att jag handlade där igen var väl inte främst chokladen (som jag ju inte fick..) utan att de skötte servicen så bra när jag fick problem med videokameran. Och så hade de dessutom en blixt-på-köpet kampanj just då till systemkameran.
Fast anledningen till att jag handlade där igen var väl inte främst chokladen (som jag ju inte fick..) utan att de skötte servicen så bra när jag fick problem med videokameran. Och så hade de dessutom en blixt-på-köpet kampanj just då till systemkameran.