Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

cullmann magnesit kamerastativ

Produkter
(logga in för att koppla)

mikamb

Aktiv medlem
Hejsan. Är det någon som vet någon butik som säljer cullmann magnesit stativ , har letat på nätet men inte hittat något om det.Mvh Mikael
 
Jag vet att dom har en magnesit-serie när det gäller kulleder. Har en själv, riktigt bra prylar till bra pris, finns överallt (cyberphoto, scandinavianphoto m.fl.). Däremot har jag aldrig hört talas om magnesit stativ?
 
Hejsan Alf.Jag är ju i tankarna att köpa stativ och kulled.
Har då tittat just på cullmanns kulleder och fattat tycke för dom. Tycker då att vore kul att ha stativ från samma tillverkare.
Har varit inne på cullmanns hemsida och stativen ser riktigt bra ut, så jag tycker att det är konstigt om det inte finns någon återförsäljare här i sverige.Kolla själv på www.cullmann-foto.de
Mvh Mikael.
 
Trodde väl inte det.Då blir det att beställa från Tyskland,bävar inför detta pga mina helt uteblivna Tyskspråk`s kunskaper.
Frakten till Sverige är inte mer än 20 euro om jag gissat rätt, om det är någon som vet så kan ni väl bekräfta det,
Skulle känna mig lugnare då. Mvh Mikael
 
Eftersom Cullmanprodukter säljs i Sverige så finns det ju både importör ( http://www.molfo.se/ ) och återförsäljare i Sverige. En återförsäljare kan ta hem det de inte har på lager. Finns det inte heller på lager hos importören brukar det i alla fall gå att beställa, men räkna med några veckors leveranstid.

Men det blir säkert billigare att beställa från Tyskland. Tyskarna förstår engelska om du föredrar det.

Olle
 
Tackar för informationen Olle.Ska ta kontakt med molfo och se vad dom säger.Angående språksvårigheterna så har jag nu skaffat en språköversättare som funkar sisodär men hjälpligt i alla fall.Om nu fraktpriset är ca 200 kr kommer jag nog att tjäna på att skicka efter grejorna , bara kulleden är ju 500 kr billigara.Mvh Mikael
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.