Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Crimson-fråga

Produkter
(logga in för att koppla)

RolandLarsson

Aktiv medlem
Hej,

Jag måste ha iväg en beställning till Crimson ikväll och tänkte då att jag skulle slänga med lite andra bilder som jag vill ha utskrivna. Nu är det så att en av bilderna är så stor att jag måste använda mig av deras Poster-tjänst men de andra bilderna skall vara så små att jag måste använda deras Express-tjänst. Finns det något sätt att beställa från två olika tjänster i samma beställning, om ni förstår vad jag menar.

Det går säkert med deras Prefix-tjänst men den har jag aldrig använt och jag vill inte att det skall bli fel.
 
Har inte det rätta svaret, men jag beställde en förmiddag av dem,8st 50-70cm. 2h senare fick jag mail om att det var klart. Fick det med posten dagen efter. Dvs fr Sthlm till Göteborg.

Det som förvånar mig mest var att posten klarade av att leverera...
 
Nej det går inte att få med dom i samma beställning. Jag tänkte samma sak när jag beställde 20 express plus 1 posterbild. Men jag ringde dom och det gick inte sade dom. Så det fick bli två beställningar.
 
Nej det går inte att få med dom i samma beställning. Jag tänkte samma sak när jag beställde 20 express plus 1 posterbild. Men jag ringde dom och det gick inte sade dom. Så det fick bli två beställningar.

Två beställningar och 2 x Frakt? Det är dåligt tycker jag :-(

Men tack för svaret i alla fall.
 
Två beställningar och 2 x Frakt? Det är dåligt tycker jag :-(

Men tack för svaret i alla fall.

Förklaringen är att deras processer är i högsta grad automatiserade för att de ska kunna hålla såpass låga priser. Sampackning av bilder från två olika produktionslinjer förutsätter handpåläggning, och det kostar.
 
Förklaringen är att deras processer är i högsta grad automatiserade för att de ska kunna hålla såpass låga priser. Sampackning av bilder från två olika produktionslinjer förutsätter handpåläggning, och det kostar.

Okej, jag förstår det och jag är tacksam för att de har så hög kvalitet till så bra priser. Jag får helt enkelt acceptera att lägga två beställningar.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.