Annons

Colorvision Spyder2 GRUPPINKÖP???

Produkter
(logga in för att koppla)
Det verkar väl främst vara dem gamla versionen som inte rekommenderas och så är det väl (nästan) alltid när man jämför gammalt och nytt...

ywiz skrev:
Det verkar väl främst vara dem gamla versionen som inte rekommenderas och så är det väl (nästan) alltid när man jämför gammalt och nytt...

Du har så rätt. Läste lite mer noggrant nu på kvällskvisten.

Jag är också lite nyfiken - om en kollektivägd Spyder finns i Stockholmsregionen kanske den kan vandra mellan några fler (knepigt betala till alla ägare dock ;-) Fast jag är bara intresserad om det går att få en enkel tabell (i en textfil) med mätdata RGB-->XYZ. Går det?

Finns det människor som är intresserad av att dela på en spyder2 i GBG? Ev. binda sig till att hyra den en dag för en hundring när den väl är inköpt?

Vi får styra upp något, maila mig ni som är intresserade, är det en stor grej?.. vad skulle den kosta att skicka tro?

Vi får skapa en liten grupp av människor som äger den ihop, jag kan ha den på mitt kontor i centrala Göteborg (Drottninggatan) om ingen har ett bättre förslag. Kolla gärna med vänner och bekanta som kan tänkas vara intresserade.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar