Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

CF fodral?

Produkter
(logga in för att koppla)

leand

Aktiv medlem
Hej
Jag känner mig nollan, men jag har sökt via internet även hos butiker här utan att hitta...Ex: som jag behöver en bra fodral till Cf- minneskort även filter förvaring...Kanske nån av er vet om det vart man vänder till?? Tacksam få svar..
//Leand

Jag skulle gärna ha en sådan med ett don att hänga runt halsen eller som ett armband. Med plats för två-tre stycken kort. Det vore otroligt smidigt.

Hej
på Elmia-mässan såg jag att GePe tillverkat en CF-ask för 4st minneskort. Den var även vattentät och skall kosta 199:- Superprodukt i mina ögon!. Det fanns ingen att köpa på mässan utan det var bara utställningsexemplar pga av att FBI i USA köpt en stororder av denna produkt av GePe på PMA-mässan i februari, och GePe jobbade för högtryck med att tillverka till FBI.
Nu bör dem ha kommit ifatt med tillverkningen, och bör kunna köpas av oss vanliga dödliga? Tror att det är TURA som är generalagent.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar