Mycket möjligt att det är något fel på systemet hos OM isåfall, jag kan inte komma ihåg ifall de redan betalat ut cashback:en men det är inte alls omöjligt
Canon hade jag också
enorma problem med cashback flera gånger..
De använde (iaf då) någon tredje part (Benamic) som administrerade alltihopa och deras system manglade serienumren som jag skrev in vid två olika tillfällen (på olika produkter).
Även varje gång jag ändrade i systemet till korrekt serienummer så vipps blev det samma inkorrekta nummer varenda gång.. och sedan kom mailet några veckor senare att "vi har nekat din cashback p.g.a inkorrekt serienummer"
Slutade alltid med en lång mailkedja där man fick cc:a diverse Canon-mailadresser som gick att hitta för att Benamic då skulle bry sig att göra något åt det hela.
Ingen jätterolig upplevelse när man väntar på besked om man ska få tillbaka de där 5000:- eller inte.. det löste sig till slut båda gångerna, men sedan dess är det uteslutet för mig att lita på Canons cashback.
En gång kan ju vara ett misstag, men när det hände två (av fyra) produkter (med flera månader mellan tillfällena) så känns det som ett väldigt aktivt försök att neka utbetalningarna.
Skickade ett mail till Canon om de hade någon förklaring men fick aldrig något svar..