Annons

cashback igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Om du beställt innan den 30/6 order datum.
och får och betalar den innan den 30 augusti, kan du skicka in, innan var det att du måste betala innan den 30/6
 
men är inte ansökningstiden förlängd?

Tack vare den stora efterfrågan på nedanstående produkter har vi förlängt ansökningstiden för att få pengar tillbaka. Datum på produktkvittot eller inköpsbeviset måste vara den 31 augusti 2007, eller tidigare. Datum på beställningsblanketten som du fått av leverantören måste vara den 30 juni 2007, eller tidigare. Din ansökan måste ha inkommit till Canon senast den 15 oktober 2007. Till din anmälningsblankett ber vi dig bifoga beställningsblankett från leverantören, inköps-/kassakvitto och streckkoder.
 
Jo ansökningstiden är förlängd och ett objektiv skulle jag förmodligen hinna få levererat och hinna betala före 31 augusti, om jag beställde ett nu. Ordern var ju dock av någon anledning tvungen att vara lagd före 30 juni,tyvärr... :eek:(
 
Är det nån som vet ifall förlängningen gäller ALLA produkterna eller bara de som det varit extra efterfrågan på? Jag kom ihåg fel sistadatum... :-(
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.