Annons

Capture One

Produkter
(logga in för att koppla)

PITCH

Aktiv medlem
Har installerat Capture One Pro... men programet är inställt på Spanska.. eller nått.. hur får man det till engelska.... eller om det är möjligt så svenska
 
Jag visste inte ens om att man kunde ändra språk, jag har engelsk version på min och har inte sett att det skulle kunna ändras till ngt annat språk.
 
Kan väl kanske bero på att jag hittade en version av programet på DC..... och de är väl så att "man får vad man laddar ner"

problemet för stunden löste jag genom att låna en kortläsare av grannen... sen använde jag Canons program (digital photo professional) att ändra bilderna med......
Så problemet är för stunden är löst...

Jag har ställt frågan tidigare i en annan tråd.. hur man med ett och samma program plockar RAW bilderna ur kameran och i SAMMA program sedan redigerar dem.... men tycker inte att jag fick ett tillräckligt svar i den frågan
 
Senast ändrad:
Språket (bl a svenska) bestämmer man redan när man laddar ner programmet från Phase One, man verkar inte kunna ändra i efterhand.

Åtminstone i Windowsversionen ingår "Phase One Media Reader" som man använder för att skyffla bildfilerna från kameran eller kortläsaren och vid behov samtidigt namnändra dem.
 
"man får vad man laddar ner "

Köp en version istället så har du support, osv..
Det håller inte i längden att köra "pirat"

LE Versionen kostar endast 1000:-
 
Bra sätt att kunna pröva ett program innan man köper det. Jag skulle aldrig köpa ett program jag inte tankat och utvärderat först.
 
Ja precis min tanke... och nu har jag inte ens kunna testa det eftersom jag inte förstod språket.

Finns detta program på Svenska eller är det engelska som gäller ?
 
Senast ändrad:
jo... men de senaste unläggen som du har gjort så har du besvarat ett "inlägg med citat".. det är dessa jag inte kan se... kan inte se någon text alls i dem..

mao så ser jag inte ett dyft av dina senaste unlägg som är gjorda kl. 06.34 OCH 06.51.

Går jag sedan upp i menyn och väljer "Forum" och ur menyn sedan väljer "Lista senast inlagda".. då ser jag ingen lista.. den är helt tom.
 
när jag ska kolla senaste inlaggda inlägg så är listan helt tom...

kolla själv.....
 

Bilagor

  • inlagg2.jpg
    inlagg2.jpg
    18.3 KB · Visningar: 165
jag ska starta om burken och se om det är likadant sen...

Det måste vara webläsaren.. för högerklickar jag på sidan och väljer "visa källa" så ser jag texten
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.