Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Capture One
- Trådstartare PITCH
- Start datum
-Catherine-
Aktiv medlem
Vad bra..
-Catherine-
Aktiv medlem
Vi brukar träffas hemma hos ngn av oss i gruppen, det är enklast så
PITCH
Aktiv medlem
-Catherine- skrev:
Vi brukar träffas hemma hos ngn av oss i gruppen, det är enklast så
I vilken del av landet brukar det vara...
-Catherine-
Aktiv medlem
I Sundsvall bor de flesta i gruppen.
cowboy
Aktiv medlem
Ja, den senaste engelska Windowsversionen är 3.7.3, den kom någon vecka före jul.-Catherine- skrev:
3.7.3 är den senaste om jag förstått rätt
Alla språkversionerna brukar komma samtidigt, men Windows och Mac-versionerna skiljer sig ofta tidsmässigt (och funktionsmässigt?).
Vid en hastig blick på skärmen är det svårt att se skillnad på exempelvis 3.7, 3.7.1 och 3.7.3. Skillnaderna (stöd för nya kameramodeller, rättade buggar, mm) finns listade i release notes och på Phase Ones webb.
Programmet laddas ner från Phase Ones webb, det funkar som utvärdering i femton eller trettio dagar beroende på programversion. Därefter måste man betala: man får en produktnyckel som man knappar in och sen är programmet igång igen.
Den trevliga Phase One Media Reader och en Photoshop-plugin för att bekämpa moire' är med i nedladdningspaketet.
johanu
Aktiv medlem
PITCH skrev:
Ja precis min tanke... och nu har jag inte ens kunna testa det eftersom jag inte förstod språket.
Finns detta program på Svenska eller är det engelska som gäller ?
Men Capture One kan man tanka ner från Phase Ones hemsida och testa gratis i en månad. Alltså inga problem och testa innan köp.
/Johan
Edit: Ser att jag inte var först.