Annons

Capture One

Produkter
(logga in för att koppla)
Bill Gates har tagit sig in i min dator.... efter omstart av datorn så fungerar det igen...

Högst märkligt
 
från det ena till det andra... jag såg i en annan tråd att du har gjort en förfrågan på att träffas... vart träffas ni då ?
 
okej... en aning för långt bort från där jag bor..
annars vorde det kul att träffa några andra likasinnade härifrån
 
-Catherine- skrev:
3.7.3 är den senaste om jag förstått rätt
Ja, den senaste engelska Windowsversionen är 3.7.3, den kom någon vecka före jul.
Alla språkversionerna brukar komma samtidigt, men Windows och Mac-versionerna skiljer sig ofta tidsmässigt (och funktionsmässigt?).

Vid en hastig blick på skärmen är det svårt att se skillnad på exempelvis 3.7, 3.7.1 och 3.7.3. Skillnaderna (stöd för nya kameramodeller, rättade buggar, mm) finns listade i release notes och på Phase Ones webb.

Programmet laddas ner från Phase Ones webb, det funkar som utvärdering i femton eller trettio dagar beroende på programversion. Därefter måste man betala: man får en produktnyckel som man knappar in och sen är programmet igång igen.

Den trevliga Phase One Media Reader och en Photoshop-plugin för att bekämpa moire' är med i nedladdningspaketet.
 
PITCH skrev:
Ja precis min tanke... och nu har jag inte ens kunna testa det eftersom jag inte förstod språket.

Finns detta program på Svenska eller är det engelska som gäller ?

Men Capture One kan man tanka ner från Phase Ones hemsida och testa gratis i en månad. Alltså inga problem och testa innan köp.

/Johan

Edit: Ser att jag inte var först.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.