Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Capture One
- Trådstartare PITCH
- Start datum
-Catherine-
Aktiv medlem
Jag visste inte ens om att man kunde ändra språk, jag har engelsk version på min och har inte sett att det skulle kunna ändras till ngt annat språk.
PITCH
Aktiv medlem
Kan väl kanske bero på att jag hittade en version av programet på DC..... och de är väl så att "man får vad man laddar ner"
problemet för stunden löste jag genom att låna en kortläsare av grannen... sen använde jag Canons program (digital photo professional) att ändra bilderna med......
Så problemet är för stunden är löst...
Jag har ställt frågan tidigare i en annan tråd.. hur man med ett och samma program plockar RAW bilderna ur kameran och i SAMMA program sedan redigerar dem.... men tycker inte att jag fick ett tillräckligt svar i den frågan
problemet för stunden löste jag genom att låna en kortläsare av grannen... sen använde jag Canons program (digital photo professional) att ändra bilderna med......
Så problemet är för stunden är löst...
Jag har ställt frågan tidigare i en annan tråd.. hur man med ett och samma program plockar RAW bilderna ur kameran och i SAMMA program sedan redigerar dem.... men tycker inte att jag fick ett tillräckligt svar i den frågan
Senast ändrad:
cowboy
Aktiv medlem
Språket (bl a svenska) bestämmer man redan när man laddar ner programmet från Phase One, man verkar inte kunna ändra i efterhand.
Åtminstone i Windowsversionen ingår "Phase One Media Reader" som man använder för att skyffla bildfilerna från kameran eller kortläsaren och vid behov samtidigt namnändra dem.
Åtminstone i Windowsversionen ingår "Phase One Media Reader" som man använder för att skyffla bildfilerna från kameran eller kortläsaren och vid behov samtidigt namnändra dem.
-Catherine-
Aktiv medlem
PITCH skrev:
Vilken program version är det som gäller i den engelska versionen ?
3.7.3 är den senaste om jag förstått rätt
-Catherine-
Aktiv medlem
PITCH skrev:
HALLÅ ALLES.............
Jag har märkt att det inte går att besvara ett inlägg med Citat.....
Gör det inte?
-Catherine-
Aktiv medlem
Menar du att du inte kan SE dem alls?
PITCH
Aktiv medlem
jo... men de senaste unläggen som du har gjort så har du besvarat ett "inlägg med citat".. det är dessa jag inte kan se... kan inte se någon text alls i dem..
mao så ser jag inte ett dyft av dina senaste unlägg som är gjorda kl. 06.34 OCH 06.51.
Går jag sedan upp i menyn och väljer "Forum" och ur menyn sedan väljer "Lista senast inlagda".. då ser jag ingen lista.. den är helt tom.
mao så ser jag inte ett dyft av dina senaste unlägg som är gjorda kl. 06.34 OCH 06.51.
Går jag sedan upp i menyn och väljer "Forum" och ur menyn sedan väljer "Lista senast inlagda".. då ser jag ingen lista.. den är helt tom.
-Catherine-
Aktiv medlem
Vad skumt...jag har inga problem alls med att se inläggen, allt är som vanligt
-Catherine-
Aktiv medlem
Ja, det var verkligen underligt...
Kan det vara din webbläsare som strular då?
Kan det vara din webbläsare som strular då?