Annons

Canon släpper bärbar hårddisk

Produkter
(logga in för att koppla)
Tänkte på http://www.netonnet.se/index.asp?iid=103562 med 14,1" skärm.

Storleken är 344mm (B) x 246mm (D) x 37-42mm (H) 2,6kg.

Enligt nätpublikationen Tech.co.uk anger Taiwanesiska källor att en våg av billiga bärbara datorer är på väg. Ett flertal tillverkare uppges ha planer på att lansera bärbara modeller för det lägre prisskiktet så jag tror inte att 2999Kr är långt bort.

Nu får vi nog lämna tillbaks tråden. Tänkte bara föreslå en alternativ lösning.

OK, men eftersom du skrev 12" bärbar så antog jag att du faktiskt menade det. Större dator än så tycker jag inte är intressant som "fältdator".

SINGO skrev:
Hur har det gått med Canon M80? Såg att tre äger den här på sidan och att ex scandinavian har den i lager.. hur är den? Funkar bra? Snabb? Batteri mm?

Lite sugen.. Ingvar

Jag blev för sugen idag och äger numera denna trevliga sak.
Att det tar lite tid att kopiera bilder stör mig inte särskilt.
För kopierar den, sedan sak den verifiera/bekräfta varje bild.
Vet ej varför.

Bussmicke skrev:
Jag blev för sugen idag och äger numera denna trevliga sak.
Att det tar lite tid att kopiera bilder stör mig inte särskilt.
Först kopierar den, sedan ska den verifiera/bekräfta varje bild.
Vet ej varför.

Låter ju riktigt bra att Canon har gjort så. Tanken är väl att man ska tömma/formatera minneskortet efter man fört över dem till bärbara disken? Då är det ytterst viktigt att kopieringen också verifieras. Hellre säkerhet än snabbhet.

Det ska man göra, man ska om jag fattat det rätt lägga dem i mappen sounds.
Testade ta några jpegs i datorn och lade dem i imortmappen och då kunde jag se dem. Tyvärr kunde den inte spela upp Avi-filer från G9:an, man kan säkert konvertera dem till Mpeg-nånting på något sätt men det vet jag inte hur man gör.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar