Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon eos 600

Produkter
(logga in för att koppla)

Jimpawa

Aktiv medlem
Har fått en kamera med 2 objektiv och blixt, vill mest kolla hur sakerna är.

Canon Eos 600
Canon EF 35-105mm 1:4.5-5-6
Sigma US Zoom 70-210mm 1:4-5.6
Canon Speedlite 300EZ

Vad är det för värde på det? funderar på att försöka byta mot Nikon grejer istället.

Mvh

värdet bestäms ju tyvärr inte av hur bra sakerna är utan av vad folk är villiga att betala som bekant.

Vad skulle du ge för allt?

skulle du erbjuda mig allt för 1000:- så skulle jag köpa... 1500 så skulle jag också köpa... 1600 skulle jag inte köpa det för... Så... Där har du värdet ur mina ögon.

Ja grejerna har jag ju redan fått, men då jag har Fuji(nikon) grejer, så har jag ingen större användning av Canon, därav funderade jag på om man skulle kunna byta mot "motsvarande" nikon grejer.. Därav värde frågan.

jag tror du ska försöka kränga sakerna och sedan köpa en Nikon för pengarna.. då kan du själv lättare välja vad du vill ha... tror inte så många vill bli av med sin analoga kamera för att få en annan av annat fabrikat... tyvärr... det tragiska är det otroliga prisras på begagnade analoga saker... helt otroligt

Överpris för det paketet...30:eek:r går för tusenlappen (och under). Optiken i det paketet är inte värt mycket.

Det kanske kan vara kul att veta att det (och övriga 6xx serien) är en av Canons bästa och mest omtyckta kameror...någonsin, men några pengar är det inte lätt att få för grejorna i dagsläget.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar