Annons

CANON EOS 300 vs CANON Rebel 2000

Produkter
(logga in för att koppla)

PatrikAdolfsson

Aktiv medlem
Hej,

Jag är på G att köpa en CANAN EOS 300. Jag är nybörjare och har förstått att denna kamera är en bra kamera att börja med.

Men jag har sett i USA att CANON Rebel 2000 är samma kamera som EOS 300. Stämmer detta och är det värt att köpa USA versionen pga att den är billigare?

/Patrik

Ja det är nog samma kamera (helt ok sådant)... Skulle inte föreslå att du köper i USA pga garantin... Jag menar, vad gör du om den plötsligt slutar fungera... Skicka den till usa och få tillbaka den därifrån tar nog lite tid. Det skall vara mycket skillnad i pris om jag skulle göra något sådant

mvh
Darren

Tja, med UPS eller DHL så går det väl på två dagar till USA har jag för mig. Snabbare ofta än för vårt kungliga postmonopol att frakta ett brev två kilometer.

Men det kostar ju att frakta, så räkna in det i kalkylen...

Darren skrev:
Ja det är nog samma kamera (helt ok sådant)... Skulle inte föreslå att du köper i USA pga garantin... Jag menar, vad gör du om den plötsligt slutar fungera... Skicka den till usa och få tillbaka den därifrån tar nog lite tid. Det skall vara mycket skillnad i pris om jag skulle göra något sådant

mvh
Darren

Bah..Canon har världsgaranti på sina grejor....Gäller överallt..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar