Ellery Sneed
Aktiv medlem
Ni som kör DPP, uppdatera till ver 3.5.1. Den verkar vid första anblick vara riktigt snabb. Jag kör den i Vista. Rekommenderas.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ni som kör DPP, uppdatera till ver 3.5.1. Den verkar vid första anblick vara riktigt snabb. Jag kör den i Vista. Rekommenderas.
Här går det att ladda ned den:
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1032&message=31443493
Funkar de nya finesserna med 40D?
Funkar de nya finesserna med 40D?
DPP v. 3.6 finns nu ute.
http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=668851
Anstränger du dig lite till kan du ju få ver 3.6Om man lägger ner lite arbete så går det faktiskt att hitta 3.5.2.
Anstränger du dig lite till kan du ju få ver 3.6
Varsågod:letar jag ordentligt så kommer jag säkert att hitta det.
Programvara som är avsett att stödja Canons hårdvara gör ju bara att deras produkter framstår i bättre dager. Jag har 3 kameror och en skrivare från Canon och jag ser det som en självklarhet att de ska supporta mig med de senaste drivrutinerna och supportprogrammen. Det är ju fråga om gratisprogram och då är det väl svårt att "stjäla" demOch då är det OK att använda ett stulet serienummer
Programvara som är avsett att stödja Canons hårdvara gör ju bara att deras produkter framstår i bättre dager. Jag har 3 kameror och en skrivare från Canon och jag ser det som en självklarhet att de ska supporta mig med de senaste drivrutinerna och supportprogrammen. Det är ju fråga om gratisprogram och då är det väl svårt att "stjäla" dem
"CANON grants you a personal non-exclusive license to install the SOFTWARE and use the SOFTWARE on the PRODUCT which you own."
Vilken del av Canons licensavtal för att ladda ner DPP för PowerShot SX1 IS är det du inte förstår?
Om du bara väntar någon vecka kommer du att kunna ladda ner version 3.6 helt lagligt utan stulna serienummer.
Nu har jag inte testat själv, men just denna DPP-version är en specialare eftersom firmware-uppdateringen gav befintliga ägare av PowerShot SX1 IS tillgång till RAW-format. Därför undrar jag om du vet vad du talar om när du säger att det är en uppdatering som kräver en tidigare version? Hur menar du att kameraägarna skulle fått tillgång till installationsversionen av DPP från början?Trots allt rör det sig om en uppdatering och man måste ha en tidigare version för att kunna uppdatera om man inte går in och ändrar i registret.
Jag förstår inte vad ditt inlägg syftar till. Meningen med Fotosidans forum är väl att vi ska hjälpa varandra att utnyttja vår fotoutrustning på bästa sätt. Om du känner tveksamhet inför en nedladdning ska du inte göra den, men du behöver inte pådyvla andra dina moraliska betänkligheter för det tillför inte trådens läsare någon vettig information.Vilken del av Canons licensavtal för att ladda ner DPP för PowerShot SX1 IS är det du inte förstår?