Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon 450D vs 500D eller 1000D

Produkter
(logga in för att koppla)
OK, det vet man ju aldrig. Han får väl pruta en slant till då. Min tanke var att börja billigt för att kunna byta upp sig efter hand. Han kan aldrig förlora mer än 4000 kr i alla fall och kan ta en del hyggliga bilder under tiden.


Tack, Sven, men jag vet ungefär vad det kostar nytt. Annars skulle jag ju inte ha några synpunkter på beg-priset.
 
kamerahuset med tillhörande 18-55 mm, 70-300 mm(tippar att det är kittobjektiven från cyberphoto paketet). UV och ND-filter. får det för 4000kr jämt är det ett schysst pris? för 500d med bara 18-55 får jag ge 5800kr!

Är det kitobjektiven vetifan om 4000 är ett bra pris på en begagnad... kanske satsa på o köpa bara kamerahuset 450D o ett riktigt objektiv till nytt ist.. så slipper man ju släpa runt på kitobjektiven också..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.