CF-kortet var ju inga problem att få, och rätt fort också. Saknade klisterlapp på min kartong, men fick en där jag köpte kameran (dom hade missat att lappa kartongen). 11 dagar efter reg kom det.
Men pengarna verkar vara ett djävla snurr och velande som Sverker säkert hade tyckt om. Och snart ropar jag på honom.
Har nu fått två mail som påstår att pengarna är insatta på mitt konto - jassså. Verkar mer vara en slumpgenerator som gissar att det kanske är så.
Prövade att gå in på den väl dolda sidan subbmissonstatus.com där man fick pröva sig fram om det var http med eller utan www (ingen länk alltså - varför så onödigt omständigt). Skrev ner alla uppgifter i formuläret och slogs en stund med min dåliga engelska för att lägga till en kort beskrivning. Klickade för att sända det och...
Ja, plötsligt var sidan ur funktion:
This site is currently unavailable while we update our records. We apologize for any inconvenience this has caused. Please try again later. If you continue to experience problems, use the link below to contact us.
Contact Us
We appreciate your patience.
---
Vad händer när man klickar på länken Contact Us? jo man kommer till samma meddelande igen. Ja, det är väl bara att vänta och fortsätta trixa sig fram efter nya vägar och se om det kommer fler mail med bekräftelser om insatta pengar. Kundservicen i Sverige måste man ta en dag ledig från jobbet för att hinna vänta tills man kommer fram.
Låter jag sur och grinig - nja, bara lite förbannad, det är inte så farligt och går snart över. Jag är glad och gillar min kamera ändå och ser det ändå som ett bra köp. Och jag fick ju ett CF-kort. Men ändå, att bli lovad 900:- och inte få dom känns lite surt.
Ha en bra dag och gid jul på er - kan ju hända att jag får 900 i julklapp