Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon 1dMkII

Produkter
(logga in för att koppla)
Japp! Bekräftar härmed att jag hämtat min MarkII idag! Återkommer när jag har tid att skriva...

/G
 
Själv så står man 9:a i kön på SP, då lär det ju bli i Juni i sånna fall:(

Har nog stått i kö i ca.5 månader nu, det börjar darra i fingrarna när man har varit utan digital systemarn:)
 
jonasbengtsson skrev:
Alain campion +32 2 512 13 31

Dom svarar på franska i butiken,
fråga efter Alain han pratar engelska.

Tack så hemskt mycket Jonas....

Trevlig kille.....han hade 5 på lager.

Affären gjord och UPS kan börja jobba....lol.

Tack igen...

Jerry
 
StudioG skrev:
Jisses va dyrt.. Min kostar 3950 Euro i Tyskland. Plus ca 30 Eur i frakt..

Kostar, då har du väl inte fått hem kameran än?

För en som lever på sin kamera, så är några tusenlappar i högre inköpspris betydligt billigare än att inte kunna få en beställd kamera i Sverige.
 
jonasbengtsson skrev:
Kostar, då har du väl inte fått hem kameran än?

För en som lever på sin kamera, så är några tusenlappar i högre inköpspris betydligt billigare än att inte kunna få en beställd kamera i Sverige.

Tjenare.. Nope de har ja inte. Har min 10D å suga på än så länge :) De stämmer ju som du skrev. Att har man kameran som levebröd så kan man gärna pröjsa några tusingar extra. Jobbigt å bara vänta. Men de går ingen nöd på mej !
 
Tid är som sagt pengar. Dom tusen lappar kan man tjäna tillbaks ganska snabbt om man lever på att fota.
Själv är jag inte en av dom så jag väntar.....

Glenn, har dom skickat din kamera än?

//Steven
 
Efter ett jobb på eftermiddagen har jag både hunnit konfigurera upp kameran och köra igenom den funktionellt. Vad kan jag säga... ytterligare ett underbart EOS-1-hus från Canon.

Bildkvalitet? Ja, ni har ju redan sett tusentals testbilder på tegelväggar och objektivlock. Såvitt jag kan bedöma efter en session på stan och lite porträttester med äldsta dottern som modell så gör den jobbet över förväntan. Utmärkt alltså!

Så här gulligt kan det bli på skrivbordet... ;-) Länge leve digitalt!

/G
 

Bilagor

  • digitaleos.jpg
    digitaleos.jpg
    33.3 KB · Visningar: 174
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.