Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon 17-35 2,8L?
- Trådstartare pl2se
- Start datum
8-9500 beroende på skick.
Den nya 16-35:an är avsevärt mycket bättre än 17-35 på alla punkter. Skärpa, närgräns, robusthet och distortion. Men å andra sidan är priset därefter.
Är du ute efter superb optisk prestanda så är EF 20/2,8 ett utmärkt val. Den är billig och suveränt bra.
Den nya 16-35:an är avsevärt mycket bättre än 17-35 på alla punkter. Skärpa, närgräns, robusthet och distortion. Men å andra sidan är priset därefter.
Är du ute efter superb optisk prestanda så är EF 20/2,8 ett utmärkt val. Den är billig och suveränt bra.
Jag har haft ett 20/2,8 i många år. (kolla in mina bilder). Jag har också haft 20-35/3,5-4,5 och 20-35/2,8. Den fasta 20:an är helt överlägsen.
Jag gillar särskilt att det objektivet är så raktecknande.
Nu ska jag köpa en 16-35:a. Inte för att den är bättre opriskt utan för att den är mer flexibel för mig som reportagefotograf.
Jag gillar särskilt att det objektivet är så raktecknande.
Nu ska jag köpa en 16-35:a. Inte för att den är bättre opriskt utan för att den är mer flexibel för mig som reportagefotograf.