Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Canon 11 megapixel slr kommer snart?
- Trådstartare Omar
- Start datum
Christer1
Aktiv medlem
Läs mellan raderna!
Canon har just nu en cash back promotion där man får tillbaks 900 kr på sitt 300D-köp och den går ut den sista januari.
Då kommer alltså den nya kameran att releasas.
Canon vill hålla den synliga prisnivån på Canon 300D uppe men vill inte förlora försäljningen nu på sluttampen alltså gör man denna åtgärd för att hänga med i konkurrensen och inte förlora försäljning fram till releasen. Smart men genomskådbart.
Canon har just nu en cash back promotion där man får tillbaks 900 kr på sitt 300D-köp och den går ut den sista januari.
Då kommer alltså den nya kameran att releasas.
Canon vill hålla den synliga prisnivån på Canon 300D uppe men vill inte förlora försäljningen nu på sluttampen alltså gör man denna åtgärd för att hänga med i konkurrensen och inte förlora försäljning fram till releasen. Smart men genomskådbart.
Jerry Gladh
Avslutat medlemskap
Har beställt...
Fick plats nummer 112 i kön på Cyberphoto....lol
Fick plats nummer 112 i kön på Cyberphoto....lol
niklasl
Aktiv medlem
1Ds ÄR redan lanserad...Jeppe skrev:
Rätt datum för nya lanseringar bör vara den 20-23 februari, dvs under PMA 2005 ...
Clasberg
Aktiv medlem
Ryktesvägen har jag förstått att det är på fler fronter som Nikon inte ligger på latsidan. Det ryktas om en ny photomic till Nikon F där man kommer att slippa ställa in filmens ljuskänslighet mot objektivets största bländare (kommer att heta Ftn enligt min tipsare precis som den pinfärska Nikkormaten). Kanske även denna dyker upp på PMA!! Spännande, spännande!!
Arne S
Aktiv medlem
paco skrev:
Nikon kommer att slå Canon med en 12MP kamera. Vänta bara. 12MP är nog max för vad digitaltekniken klarar av.
"För förklädda gudar existerar inga gränser"
/Canon
statemachine
Avslutat medlemskap
Kul att folk satte igång den här gamla tråden igen, bara för att jag skrev en rad om silicon-film grejen.. lol
paco
Aktiv medlem
bjanha skrev:
Jonne, nu vet jag inte om jag missförstod dig men Canon har redan en 16,7MP-kamera ute i 1Ds mark II.
Du missförstod mig, väldigt försiktigt dock
Damocles
Aktiv medlem
Problemet är ju att om tråden är 2-3 år gammal och någon drar upp den igen så drösar det ofta in några svar innan folk noterar att den var några år gammal. Och just när det gäller digitalkameror så blir detta rätt krasst då det händer en del på dom åren.
1Ds till 1Ds mk2 o.s.v.
1Ds till 1Ds mk2 o.s.v.