Omar
Aktiv medlem
Fick nyss reda på att det kommit fram (läckt) via en troligtvis amerikansk Canonsida att de skall snart släppa en 11 megapixel kamera. Denna information fick jag från en tillförlitlig källa men jag har själv ingen aning om detta rykte stämmer. Om det stämmer så hoppas jag att Nikon hänger med.Tydligen var denna information hemlig men kameran skulle tydligen visas på någon mässa (Photokina?)
Detta är kanske inte alls sant, jag vet inte själv och är lite förvånnad att de skulle ha kommit så långt, men dock inte omöjligt. Vad det är för kamera det rör sig om vet jag inte heller, men det låter dock intressant. Enligt information skulle denna information visas på en amerikansk Canonsida i en halvtime av misstag.
Detta är kanske inte alls sant, jag vet inte själv och är lite förvånnad att de skulle ha kommit så långt, men dock inte omöjligt. Vad det är för kamera det rör sig om vet jag inte heller, men det låter dock intressant. Enligt information skulle denna information visas på en amerikansk Canonsida i en halvtime av misstag.