Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Byta bild?

Produkter
(logga in för att koppla)

pl2se

Aktiv medlem
Om jag laddad upp en bild och sedan vill byta den mot en likadan, men kanske kontraständrad - hur gör jag? Är det möjligt?

Ja, än så länge ivartfall..

Redigera bilden och ladda upp en ny bildfil. Men oftast blir det knasigt med kommentarernas då, som ju från början gällde den ursprungliga bilden och sedan blir missvisande.

Har funderingar på att spärra det där, efter att man publicerat bilden. Och istället införa något slags "projektalbum" för de fall där man vill se hur en bild förändras/förbättras efter hand som andra hjälper till. Skulle kanske kunna användas för att utlysa egna små bildprojekt också; temautmaningar odyl i egen regi alltså.

Det är bara att byta det.

Gå in på Lägg till/ändra dina album | Klicka på bilden | Klicka på Redigera | Klicka på Bläddra | Klicka på Lagra.

clindh skrev:

Har funderingar på att spärra det där, efter att man publicerat bilden. Och istället införa något slags "projektalbum" för de fall där man vill se hur en bild förändras/förbättras efter hand som andra hjälper till. Skulle kanske kunna användas för att utlysa egna små bildprojekt också; temautmaningar odyl i egen regi alltså.

Låter ju spännande med det du skrev om tema utmaningar. När jag satt och kollade in Karlssons Underbara resa fick jag en liten ide, kanske skulle man kunna göra ngt med sina kompisar, tex att alla som ska ut och fota på skåneturen den 4 maj skulle kunna välja ut en bild och lägga upp för att se hur i stort sett samma motiv kan tolkas på olika sätt.. Jag håller tummarna.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar