Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Butiker i USA som skickar till Europa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack, den hade ju hyfsade priser också.
Jag var på jakt efter ett Minolta-objektiv, det slutade med att jag fick tag i det på ebay.
Kommer från San Francisco nästa vecka =)

Om du kollar i framtiden så är annars bhphoto troligen de största och bästa. Gör en Sökning på bhphoto i forumet så lär du få upp en del trådar om dem.

Bra länkar! Det mesta är ju billigare i USA även med moms och
tull och allt så det blir garanterat fler ordrar därifrån.
www.keh.com hade ju ett stort utbud av begagnat också.

Sahlberg skrev:
www.keh.com hade ju ett stort utbud av begagnat också.

Jag har handlat från keh och var mycket nöjd. De har rykte om sig att vara ganska "konservativa" i sin bedömning av kvalite på begagnade prylar. Enormt utbud som sagt var.

För nya prylar har jag handlat från B&H och Adorama. Båda dessa kan räknas som justa och hederliga ställen att köpa hos.

Undvik som pesten alla typ CCI, Royal Camera, Broadway Photo och liknande. Det finns alldeles för många skräckhistorier om dessa ställen.

Om ett pris verkar för bra för att vara sant så är det troligen inte sant heller.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar