Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Butiker i USA som skickar till Europa?
- Trådstartare Sahlberg
- Start datum
enghell
Aktiv medlem
Scratchen
Aktiv medlem
Jag har handlat en del från http://www.arlingtoncamera.com/ och det har aldrig varit några som helst problem.
(Har dom inte det du söker listat på sidan, så maila)
(Har dom inte det du söker listat på sidan, så maila)
Anders Östberg
Guest
Bortsett från favoritbutiken www.bhphotovideo.com har jag bara handlat en gång (1D Mark II) från www.pictureline.com. Seriösa men en aning dyrare än andra butiker.
www.keh.com finns också, ingen egen erfarenhet.
www.keh.com finns också, ingen egen erfarenhet.
Sahlberg
Aktiv medlem
Bra länkar! Det mesta är ju billigare i USA även med moms och
tull och allt så det blir garanterat fler ordrar därifrån.
www.keh.com hade ju ett stort utbud av begagnat också.
tull och allt så det blir garanterat fler ordrar därifrån.
Anders Östberg
Guest
Kolla gärna butikens rykte på http://www.resellerratings.com innan ni handlar, det finns en uppsjö oseriösa näthandlare i USA som lovar stort med väldigt låga priser men som sedan beter sig laglöst.
aolsson
Aktiv medlem
Sahlberg skrev:
Jag har handlat från keh och var mycket nöjd. De har rykte om sig att vara ganska "konservativa" i sin bedömning av kvalite på begagnade prylar. Enormt utbud som sagt var.
För nya prylar har jag handlat från B&H och Adorama. Båda dessa kan räknas som justa och hederliga ställen att köpa hos.
Undvik som pesten alla typ CCI, Royal Camera, Broadway Photo och liknande. Det finns alldeles för många skräckhistorier om dessa ställen.
Om ett pris verkar för bra för att vara sant så är det troligen inte sant heller.