Annons

Butiker i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Ängsbacka

Aktiv medlem
Hejsan :)

Jag undrar vilka butiker det finns i stockholm så man kan känna på grejer, jag brukar vara på fotokungen vilka är väldigt trevliga, men de har inte så mycket stativ och så. Vad finns det mer för butiker ni gillar?'

Tack /Christer

Ängsbacka skrev:
Hejsan :)

Jag undrar vilka butiker det finns i stockholm så man kan känna på grejer, jag brukar vara på fotokungen vilka är väldigt trevliga, men de har inte så mycket stativ och så. Vad finns det mer för butiker ni gillar?'

Tack /Christer

FotoVideo har en fin butik med rätt mycket grejer framme. Dessutom trevlig personal som verkligen är fotointresserade själva.

Scandinavian Photos bukit tycker jag är bra med trevlig personal. De har kanske inte så jättemycket prylar på lager, men eftersom man kan se lagersaldo från alla deras butiker på deras hemsida så är det sällan man går dit i onödan.

Gunnar Olssons Foto brukar ha en hel del stativ och annan kringutrustning att känna och klämma på. Annars är deras inriktning kikare, men har även en hel del kameragrejor.

http://www.gofoto.se/

// Daniel

Tycker nog att FotoVideo är rätt trevliga.. man brukar få känna och prova grejorna :)..

Om man står vid plattan och går mot slottet längs drottninggatan, så ere 3.e gatan in till vänster har jag för mig.. Ligger mittemot ett P-garage.. :)

tack för det, jag var hos fotovideo och scandinavian. Har nu bestämt mig nytt stativ med kula, beställde det på fotokungen då de var billigast!

Tack för hjälpen :) /Christer

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto