Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Butik i Hongkong
- Trådstartare Rottan
- Start datum
Stefan71a
Aktiv medlem
Bra butik
Hittade en väldigt bra butik när jag var nere i HK nu här i veckan, har för mig att de sålde Canon också (kör själv Nikon). De var dock väldigt billiga på riktiga prylar med garanti.
Den ligger i slutet av Canton Road på Kowloon, precis på hörnet vid platsen där ifrån "Stjärn färjorna" går ifrån, helt klart det billigaste jag hittat. Annars så rekomenderar jag också
"Wing Shing Photo Supplies" som har ett väldigt brett utbud, de finns på följande adresser.
91-95 Fa Yuen Street, Mongkok, Kowloon
104-106 Tung Choi Street, Mongkook Kowloon
55-57 Sai Yeung Choi Street, Mongkok Kowloon.
Mvh Stefan
Hittade en väldigt bra butik när jag var nere i HK nu här i veckan, har för mig att de sålde Canon också (kör själv Nikon). De var dock väldigt billiga på riktiga prylar med garanti.
Den ligger i slutet av Canton Road på Kowloon, precis på hörnet vid platsen där ifrån "Stjärn färjorna" går ifrån, helt klart det billigaste jag hittat. Annars så rekomenderar jag också
"Wing Shing Photo Supplies" som har ett väldigt brett utbud, de finns på följande adresser.
91-95 Fa Yuen Street, Mongkok, Kowloon
104-106 Tung Choi Street, Mongkook Kowloon
55-57 Sai Yeung Choi Street, Mongkok Kowloon.
Mvh Stefan