ANNONS
Annons

Budapest

Produkter
(logga in för att koppla)

Patrick.Z

Aktiv medlem
Åker till Budapest i början av April är lite nyfiken på vad ni tycker att man inte får missa både att fota samt att uppleva i Budapest.

Kommer fota någon av badet i Budapest, vad har ni för erfarenheter av det... Problem.. Något bad som är bättre än något annat?

Tack på förhand

Patrick

Det finns ett badhus i Budapest som är väldigt fint och jag minns inte namnet på det. Sen finns det en ö som heter Margeta eller något likande minns inte det heller. Det var längesedan sist jag var där :)

Att det blir ett badhus är säkert, men frågan kommer bli vilket vad jag har förstått så finns det några att välja på, har hört talas om ön får kolla upp det lite mer.

Tack för infon
Patrick

När jag var i Budapest så bodde jag hos en familj som är snäll och trevlig. Mycket billigare där också. När jag åkte därifrån hade jag lite pengarna över så gav jag bort allt till de och de blev jätteglada. Trevlig folk där och om du åker buss så får du hålla stolp direkt efter du betalt för de ökar acc så fort o kör så fort. Vet inte om det är samma nuförtiden som förr. Men bra att få lite information iallafall :)

Nu drar jag till Budapest i morgon och jag tar tacksamt emot lite fototips/sevärdheter. Typ byggnader, delar av stan etc.

Det är bara över helgen och min tjej är med på resan så det kommer nog inte bli så mycket av att bara gå runt och fota tyvärr... ;)
Men nått borde det väl finnas som är fotogeniqe i stan? :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar