Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bruksanvisning quantuum octagon
- Trådstartare sla
- Start datum
Vickanpickan
Aktiv medlem
Jag har en sån här octabox från kaffebrus, med bowens-adapter
http://kaffebrus.nu/octabox-170-cm-95.html
först sätter jag i första pinnen i adapterringen och trär på första hörnet av boxen, sen nästa pinne och hörn. Det krävs lite våld. Ett av hörnen på softboxen brukar vara öppningsbart så att pinnen kan gå igenom, och hörnet mittemot det öppningsbara sparar jag till sist.
Det är lite svårt att förklara, och det är ett tag sen jag satte ihop den sist, men jag hoppas det hjälpte lite
http://kaffebrus.nu/octabox-170-cm-95.html
först sätter jag i första pinnen i adapterringen och trär på första hörnet av boxen, sen nästa pinne och hörn. Det krävs lite våld. Ett av hörnen på softboxen brukar vara öppningsbart så att pinnen kan gå igenom, och hörnet mittemot det öppningsbara sparar jag till sist.
Det är lite svårt att förklara, och det är ett tag sen jag satte ihop den sist, men jag hoppas det hjälpte lite
Hampshire
Medlem
Hej,
jag brukar göra så att jag lägger adapterringen på golvet och ställer mig sen på den för att hålla den i schack. Kan va bra att hålla sig på en matta eller liknande då den kan glida runt och skava.
Brukar också ha pinnarna i reflektorn innan jag sätter igång, men det är kanske givet.
Det här funkar ok för mig.
jag brukar göra så att jag lägger adapterringen på golvet och ställer mig sen på den för att hålla den i schack. Kan va bra att hålla sig på en matta eller liknande då den kan glida runt och skava.
Brukar också ha pinnarna i reflektorn innan jag sätter igång, men det är kanske givet.
Det här funkar ok för mig.
J O Härnström
Aktiv medlem
photax.se
faktasidor - bruksanvisningar - softboxar
faktasidor - bruksanvisningar - softboxar