Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bra labb i San Jose?

Produkter
(logga in för att koppla)

PrinsValium

Aktiv medlem
Finns det nagon som vet om nagot bra labb i San Jose, Costa Rica dar man kan framkalla dia och dar dom har farska kemikalier osv.

Och kom inte med forlaget att jag ska vanta till jag kommer hem eftersom jag kommer att vara har till i augusti.

2001 fanns det ett Fujilabb söder om sjukhuset, i hörnan 14:e gatan och 10:e avenyn. Vet ej om det körde dia men det skulle förvåna mig om de inte gjorde det.

Hittade inte labbet du pratar om men jag hittade ett annat. Pa avenida 1 mellan calle central och calle 3. Ganska svar att missa. Mycket glas och gront ut mot gatan. Endast framkallning for dia gar pa 2,5 dollars. Da far man alla bilder pa en lang rulle. Ingen risk for felklippning alltsa :) I ovrigt kan jag inte se nagra uppenbara fel. Har dock ingen projektor med mig. 24-bilders negframkallning med kopior var dyrare ungefar 6 dollar.

lite dum fråga kanske men, varför framkallar du inte när du kommer tillbaks till Sverige?

Kanske att en ent skulle tolka "develop promptly" som vänta gärna fem månader. Dessutom verkar det lite dumt att utsätta filmerna för 4 eller 5 röntgningar till plus sådär en 12 timmar förhöjd kosmisk strålning. Plus att dom kanske inte förvaras under dom allra bästa omständigheter alla gånger.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar