avslutad130826
Avslutat medlemskap
Ngn som har ngt tips? Gärna minoltahus... Har vart lite inne på 500 si super alt. en 7xi...
/MB
/MB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En Dynax 7 !! den trevligaste analoga Minoltan i mitt tycke ..
Dynax 9 är det gamla proffshuset som är extremt gediget och gôtt. Dynax 9 är väl ungefär i nivå med Nikon F5 prestanda och prismässigt (runt 3000-4000:- ) medans de övriga borde kunna fås för en tusenlapp, femhundra kronor800SI, 600SI, Dynax 7 är alla semiproffshus och mycket trevliga. .
Du kan få ärva min gamla Af 7000 med blixt samt datum bakstycke dyrt..Du får deponera stålarna själv vart du vill..Bara dom går till välgörande ändamål för mat till kidds.. .
400 kr till nån seriös insamling till svältande barn kostar den...Samt frakten då..
och priset är högt. medans skälet är gott.. Några skall få lite käk var tanken...
varför skulle jag skoja för?? var det korkar eller??
Listigt Torbjörn - jag ska göra mig av med mina analoga Minolta som ligger och skräpar. Detta var ett bra sätt. Tack för tipset.
Du kan få ärva min gamla Af 7000 med blixt samt datum bakstycke dyrt..Du får deponera stålarna själv vart du vill..Bara dom går till välgörande ändamål för mat till kidds.. .
400 kr till nån seriös insamling till svältande barn kostar den...Samt frakten då..
och priset är högt. medans skälet är gott.. Några skall få lite käk var tanken...
givetvis.. Detta var enbart en ide till att ge stålar till välgörenhet.... Så den kan förkastas eller antas..
Inga problem alls.. Och hurvida Af duger beror väl på vad som skall fotas..Jag har fotat hundutställningar med springande hundar i ringar utan problem... Så till sådant duger Af vet jag... Min 7000 är dessutom inte använd som hobbyistkamera. Utan egentligen sett ur fotohobbyistperspektiv är den mycket lite använd...Har dessutom legat i stort oanvänd sedan 91 då den hamnade kvar med mitt ex.. Sedan efter lång värdnadstvist fick jag köpa den tillbaks för en tusenlapp rätt nyligen.. Hehe.. Tuffa förhandlingar det.. Den har ju separat blixt samt databakstycke också..
men men Om Malin känner detta inte blir rätt så är det ju absolut inga problem alls.. Det kanske sitter någon med en modernare kamera som kan ta över min idee helt enkelt. Då får malin en kanske bättre kamera och fortfarande får kidds lite käk..
Utmaningen ligger ju där till någon med en fin nyare modernare Minolta analog att ge den till Malin för 500 kr.. samt att kameraägaren står för frakten till malin...Så hela 500 kr går till käk...