Annons

Brådis! bild i 20x30 inom 2-3 dagar

Produkter
(logga in för att koppla)

mazz

Aktiv medlem
Brådis! bild i 20x30 inom 2-3 dagar

Hej och hjälp alla, (en lång historia :p ) En kompis - flickväns - pappa fyller år på lördag och han tänkte skriva ut en av mina bilder och ge bort.
Så min fråga är (lite sen men han kom på det nu... :/ ) var i sthlm kan man framkalla på kortare tid är tre arbetsdagar.
Alltså 1 bild från en D70 och kanske inte mer är 100-200:- (kanske) i storleken 20x30 ungefär.

Finns det em-timmes labb för dig i sthlm?
(det gör det säkert men jag har lite ont om tid att ring runt/surfa runt)
Så därför hoppas jag på snabbt svar från er kära fotosidare... :p

p.s Jag har kollat runt lite men han ska springa in med bilden idag så då behöver jag svar så fort som möjligt... :p d.s

Mvh Mats (som sitter i solen med laptopen och njuter av semestern... :D )

Tack Fredrik för ditt snabba svar!

Finns det någon annan med snabba fingrar till svar likaså?

:p

Mvh Mats

Stockholm dräller nog av entimmeslabb som drar fram en 20x30 på en timme.

FotoQuick, Expert, Kodak Image Center med flera... Brukar kosta max 99:-

Kolla Fujis hemsida för att hitta ett labb med deras maskiner

Senast ändrad:
Pröva Crimson!
http://www.crimson.se
Med deras fronline system skickar du upp bilden och ca. 4 timmar senare kan du hämta den där. Det är snabbast och säkert billigast. Iallafall slipper du fraktkostnad.
De ligger på södermalm.
//Jonas

T.ex. expertbutiker och liknande brukar vara snabba. Vissa fotobutiker framkallar medan man väntar. Inte samma kvalitet som proffsbutikerna men det går fort och det är skapligt billigt.

Kista Foto är snabba och duktiga. De uppfyller de ekonomiska villkoren med råge också.

r
/nöjd/

Det är redan sagt nu, men Pro Print skickar ruskigt snabbt, oftast samma dag. De har bra priser också och är väldigt hjälpsamma vid problem. Jag hade fått lite buckliga bilder pga. posthanteringen, men dessa bytte de ut på en gång. Rekommenderas!

Jag har gjort mina 20x30 genom att gå in på expert och lämna in bilden i den "digitala kiosken"... kommer till butiken nästa dag och kostar 39:-/st. (lite osäker på priset, men runt där är det...)

Resultatet var helt ok!!

mvh //Peter

Jag får tacka för alla svar! Verkligen!
Som alla gånger får man superbra hjälp från sina glada medmänniskor här på fotosidan!

Bilden är inlämnad, och jag tackar för visat intresse!

Mvh Tacksamma Mats... :p

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto