Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bränna blixt led?
- Trådstartare MSLink
- Start datum
defiant
Aktiv medlem
Du köper resebdelar på http://www.convena.com, jag tror du skall ha en del som heter:
"CY2-4227-000 000 B 1 FLASH HEAD ASS'Y" skulle tro att den landar på ca 1000kr med frakt.
om du skickar mig din mailadress så skickar jag sprängskissen till dig...
"CY2-4227-000 000 B 1 FLASH HEAD ASS'Y" skulle tro att den landar på ca 1000kr med frakt.
om du skickar mig din mailadress så skickar jag sprängskissen till dig...
tiq
Aktiv medlem
Är blixtlampan trasig eller är det bara ett brännmärke?
Jag körde min sigmablixt lite för mycket och fick ett brännmärke på plastglaset utanpå (antar det var fett eller ngt som brann upp?) Försökte först med diverse lösningsmedel vilket inte funkade men efter lite dremlande med stålborste är den, hmmm, inte riktigt som ny men ialla fall fläckfri. (försöker intala mig själv att "frostad" plast är bättre än fresnell-lins.)
Jag körde min sigmablixt lite för mycket och fick ett brännmärke på plastglaset utanpå (antar det var fett eller ngt som brann upp?) Försökte först med diverse lösningsmedel vilket inte funkade men efter lite dremlande med stålborste är den, hmmm, inte riktigt som ny men ialla fall fläckfri. (försöker intala mig själv att "frostad" plast är bättre än fresnell-lins.)