Annons

blogginlägg på intressegruppers startsidor

Produkter
(logga in för att koppla)

alf109

Aktiv medlem
Jag funderar lite på om man måste vara medlem i intressegruppen för att blogginläggen skall synas på startsidorna även om man kryssat i rätt intressegrupper när man skapar blogginlägget?

Jag funderar också över den funktionen. Jag har klickat i "min" intressegrupp "växter..." några gånger och jag har aldrig sett mitt (eller någon annas heller för den delen) inlägg på den intressegruppens startsida. Och jag är medlem där.

Det är en inställning i gruppen som styr vilka kategorier bloggar som skall hämtas. Växtlighetsgruppen hade inget ifyllt där.

Jag förmodar att anledningen var att det är bortglömt bara, så jag har kompletterat den nu.

Vilken grupp var det du tänkte på, Alf?

jimh skrev:
Det är en inställning i gruppen som styr vilka kategorier bloggar som skall hämtas. Växtlighetsgruppen hade inget ifyllt där.

Jag förmodar att anledningen var att det är bortglömt bara, så jag har kompletterat den nu.

Vilken grupp var det du tänkte på, Alf?
Jo mina inlgg slutade dyka upp i svartvitt efter att jag lämnat poolen. Vilket kanske är lite synd då en stor del av det jag skriver kanske intresserar de som håller på med svartvitt.

Jag har inte koll på koden som rör grupper, men det verkar ju uppenbarligen vara så eftersom svartvitgruppen är inställd på att suga svartvittaggade inlägg.

Om det är bra eller inte vet jag inte riktigt, det får vi väl diskutera här.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto