Nej, jag gör annat än att sitter här och kollar vad folk skriver till en person dom inte känner, riktigt mogen sida och chatt faktiskt, de må jag säga.
Anonym? Puttis är ett smeknamn för den som inte förstod det, men som på alla andra sidor, bara för jag hade en åsikt som inte passade eran så hoppar alla på en och kommit med anklagelser, well, det är väl bra att det finns internet så att folk som ni har nånstans där ni kan bete er såhär.
Vilken nivå skärp er, alla är ny/nya nångång och förtjänar en chans precis som alla andra tills man bevisat att man inte förtjänar det mer, jag blev tipsad av sidan av en vän, men ni kanske föredrar att dem stänger nya regs på fotosidan så bara dem som har konton och haft ett par år ska få använda sidan? Sluta ha fördomar emot folk som kanske tänker eller är annorlunda än er. Om jag skulle behöva 2500:- så vet jag tusen smidigare sätt än att lägga ut en annons på ett forum på internet och det är inte sådan moral jag arbetar med, så lägg av!
Men ni kan väl forstätta skriva elaka saker om mig, så att ni boostar era egna meningslösa liv lite. Jag bjuder på det!