Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Blixtköp till Nikon D80 /Behöver tips!

Produkter
(logga in för att koppla)

DekiMalme

Medlem
Hej,

Vill först bara säga att jag är grymt imponerad utav vilken kunskap som finns här på forumet och vilka experter, absolut bättre än i butikerna, och därför vill jag helst ha hjälp utav någon härinne med rådgivning och bra tips!!

Har köpt Nikon D80, och jag är på jakt efter en blixt nu, jag kommer till att använda kameran för festfoton och även senare kanske lite bröllop och födelsedagar osv,

Om ni tittar på denna hemsidan:
http://www.omladinska-zurka.com/slike/11 Maj 1 - 2007/index.html

Så finns där foton från senaste festen som jag tagit med min Nikon D80, jag kommer mest fotografera sådana här fester, vad för typ utav blixt vill ni rekommendera till mig? Jag vet att det finns ärliga människor här inne, och med riktigt stor kunskap, så jag hade varit tacksam om någon utav er kan kommentera lite, och ge mig bra råd, till ett bra köp :)

Hoppas ni har tid att höra av er,

Med vänliga hälsningar
/ Dejan Stojanovic

Jag rekomenderar att du köper en Nikon blixt, då får du tillgång till Nikons iTTL teknik som är helt suveränt bra, marknadens bästa.

Själv har jag SB-600'an som jag är väldigt nöjd med och den kan jag rekomendera varmt.

/kent

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar