PMD
Aktiv medlem
Winder. Kanske motor, men jag tror att det är en winder.Canon F1 med batterigrepp.
(Principellt ingen skillnad, men en winder brukar vara långsammare än en motor).
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Winder. Kanske motor, men jag tror att det är en winder.Canon F1 med batterigrepp.
Helt rätt, det är en winder, med lite extra funktionalitet.Winder. Kanske motor, men jag tror att det är en winder.
(Principellt ingen skillnad, men en winder brukar vara långsammare än en motor).
Har som nämnts i tråden varit extremt mycket problem med sensorerna på M9 som många korroderat med tiden, och andra problem.Jag har varit sugen på en M9 ända sen den lanserades och nu börjar den bli överkomligt billig om man matchar den med ett prisvärt objektiv. Tror ni att det är ett bra köp idag? Åldern visar sig på höga ISO men bortsett från det så verkar de flesta vara nöja. Jag är ändå inte ute efter perfekta bilder, det har jag andra kameror för. Kanske lite mer för att få ett annat perspektiv på foto eller utmana mig, lite som analogt fast utan framkallning och scanning.