raskolnikov
Aktiv medlem
Ngn som vet en sajt där prisindikationerna i BLF's prislista finns publicerat och som jag sedemera kan kika på kostnadsfritt???
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
raskolnikov skrev:
jo men med internet så borde det vara ngn som vet en site där ngn har lagt upp informationen som finns däri. Jag frågar därför att den inte finns på mitt bibliotek. Ok att man ska pynta om man vill äga den men vill man bara ha informationen ska man väl inte vara nöd att betala tycker jag.
Alltså, du kan aldrig äga prislistan i sig det gör BLF. Det de 100 kronorna ger dig är ett självkosnadspris på sättet att få ta del av informationen, vilket är det du efterfrågar.raskolnikov skrev:
Ok att man ska pynta om man vill äga den men vill man bara ha informationen ska man väl inte vara nöd att betala tycker jag.
Folk kanske tror att BLF är en förening som arbetar för att göra livet lättare för fotografer och bildleverantörer. Då är det ju inte helt solklart att de lever på att sammanställa prislistor till försäljning.hasse lundberg skrev:
Eller har jag missat någonting i din logik?