Annons

Blev Helene utmobbad?

Produkter
(logga in för att koppla)

Lean Wolf

Aktiv medlem
Veckans bild vecka 12 var kontroversiell. Den möttes av en rad långa och hätska kommentarer. Nu kan jag varken hitta bilden eller Helene. Lyckades ni mobba ut henne härifrån?

Det här lät intressant då högen "jante-mobb-medioker-fotograf" gruppen har ganska mycket makt på FS..

Var det den bilden med en naken kvinnokropp som målats med färg, bakgrunden bestod av en oskarp bild av löv tror jag..? Var en riktigt högljudd debatt under bilden ett tag om jag minns rätt, många hårda ord om vad som var konst och vad som inte var det..

Utan vetskap om varför bilden är borta, så är det svårt o säga nått mer än att det var tråkigt att bilden försvann, är hennes profil borta oxå? Kanske FS-redaktion kan ge besked?

Senast ändrad:
Nej jag vet faktiskt inte vart hon tog vägen. Kommer någon ihåg efternamnet (maila det till mig isåfall, skriv inte här)

Om någon mailar och ber oss avsluta ett medlemskap gör vi så, utan att spana vilken person det är, vilka bilder denna har eller vilken anledningen kan vara. (Det är flera i veckan, så inget konstigt i det)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto