Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Black Rapid Vs Joby eller liknande

Produkter
(logga in för att koppla)
Gjorde min egna "black rapid" för ett tag sen och den gick på några hundringar. Men köpte ögleskruven och karbinhaken på cyberphoto som var reservdelar till black rapid. Sen kostade broderingen av texten ca 150-200kr sen sydde jag ihop den själv, tog ett par timmar när jag hade alla delar.

En bild på resultatet, dock ser man inte skruven och karbinhaken.
http://obj.fotosidan.se/forum/attachment.php?attachmentid=123051&stc=1&d=1330976784
Det var riktigt snyggt :)
 
Fortsätt med det. Nästa gång du skall till Mattsons för att "testa" något kanske de inte finns kvar. Fan vad gnidet för 50 spänn.

Ja, sån är jag och det står jag för.
Tack också för en trevlig kommentar med trevligt ordval....

De pengar jag har är inte till för att jag skall betala extra mycket för en vara i en viss affär bara för att den skall kunna överleva.
Jag tycker även 399 spänn är dyrt för den här typen av rem.

Nu var dessutom denna tråden till för att jag vill få hjälp att bestämma vilken rem jag skulle köpa och inte gnäll om var det är "rätt" att handla grejer eller om hur gniden jag är.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.