Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Black Friday priser ?

Produkter
(logga in för att koppla)

mstoltz

Aktiv medlem
Hej

Har en liten fråga.
Idag är det Black Friday och på sidan står det att det är 40 % på tex medlemskap.

Jag har tänkt förlänga mitt medlemskap, men när jag går in och tittar på tex Brons medlemskapet så står där ordinarie pris, dvs 119 kr.

Är det eller är det inte 40 % på Medlemskap ?

MVH

Morgan

Präcis! Bra va? Slå till på en prenumeration på Fotosidan Magasin samtidigt vettja! Bästa priset kompis! :)

Jag har också en fundering ang black friday priserna.

Jag skulle köpa ett silvermedlemskap och såg då att ni hade bra pris på medlemskap+magasin för 388.80 så jag köpte det. Men jag ser nu att jag skall betala 410 kr eller något sådant. Vad beror detta på?

Den verkar lägga på några tior i alla fall när man jämför webbsidans pris och det mail man sedan får när man köpt..

Det en uppstod en liten diff i vissa lägen med vissa produktkombinationer. Vi hittade felet och justerade det under dagen. Vi löser diffen genom att förlänga det beställda plusmedlemskapet. Tex 401 - 389 = 13 kr. Silver är värt 0,57 kr per dag (279 * 0,6 = 168 / 365 = 0,46 / dag). 13 / 0,57 = 28 dgr.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar