Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Blåhakevykort?

Produkter
(logga in för att koppla)

Patrik Bylund

Aktiv medlem
En jobbrelaterad fråga för mig. Jobbar på Abisko naturum, och det har irriterat mig att vi inte har något vykort med blåhake på. Det är ju trots allt en mycket vacker karaktärsfågel här uppe.

Så är det någon som sett något sånt vykort till salu någonstans?
Eller kanske rent av någon som har en trevlig blåhakebild de villtrycka upp som vykort??
/Patrik

Tack för sidorna. Såg en bild som skulle kunna bli bra blåhakevykort.

Men det verkar ju vara mer fågelskådarsidor det där, än fotograf-som-gärna-säljer-bilder-sidor.

Nåja, får väl maila och höra helt enkelt.

Stefan Hage (www.birds.se) har god pelj på Photoshop och kan fixa till bilderna för tryck. Vid förfrågan så står han givetvis till tjänst!

Oscar

Visst säljer jag gärna bilder Patrik.
Jag är fågelskådare men även fotograf och finns även med här på Fotosidan.

Hör av dig om vilken bild du är intresserad av så ska det ordna sig. Jag nås på [email protected]

MVH Stefan Hage

blåhakebild

hej
Jag har en bild på blåhake, hör avdig om du vill utnyttja den på något sätt.

mvh
Patrik

Blåhake

Visserligen är vi på en fotosida, men jag berättar ändå här att jag känner till en målare som tryckt upp en akvarell-blåhakevykort.
Han heter Ingemar Selander, hemsida:
http://www.blasius.se
Blåhakebilden finns under avdelningen "Litografier" men både skatan och blåhaken finns som vykort också. Kontakta Ingemar för att fråga om ev. försäljning om detta är av den typen som ni söker!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar